Hei, hei! Uzmanies no darījumiem, kuri tiek pārvirzīti ārpus portāla! Nedalies ar savu e-pasta adresi, lai veidotu sūtījumu. Vienmēr uzmanies no pircējiem, kuri lūdz ievadīt kartes, internetbankas datus vai PIN kodus.

Vai sludinājumu ievietošana ir par maksu?

Sludinājuma publicēšana portālā ir maksas pakalpojums. Sludinājumu maksa atšķiras atkarībā no sludinājuma kategorijas. Kažoku sludinājumu ievietošana būs dārgāka nekā bērnu kleitiņas sludinājuma ievietošana.

Cik ilgi publicētais sludinājums ir aktīvs?

Publicētais sludinājums ir aktīvs 45 dienas.

Kad sludinājuma publikācijas laiks ir beidzies, tas nonāk tavā sludinājumu arhīvā, kur to var atjaunot par attiecīgās kategorijas sludinājuma maksu.

Vai es varu mainīt publicēto sludinājumu?

Sludinājuma saturu publikācijas periodā mainīt nevar.

Kas ir foto maiņa?

Sludinājumam iespējams pievienot 5 fotogrāfijas. Kad limits ir sasniegts, tev tiek piedāvāts bildes dzēst un pievienot jaunas. Jaunās fotogrāfijas tiks nosūtītas pārbaudei.

Fotogrāfiju maiņu izmanto, ja vēlies uzlabot sava sludinājumu vizuālo noformējumu — atsvaidzināt izskatu. Lūdzu, ņem vēra, ka fotogrāfijas maiņa tikai vizuāli atsvaidzinās publicētās Pērles izskatu, nevis nomainīs sludinājuma saturu. Ja iesniegtajā fotogrāfijas maiņas pieprasījumā tiek konstatēta preces maiņa, tas tiks noraidīts.

Iesniegto fotogrāfijas maiņas pieprasījumu izskatīšana var ilgt līdz 24 stundām darba dienās.

Kā es varu uzzināt katra sludinājuma ievietošanas maksu?

Tiklīdz sludinājuma pievienošanas procesā izvēlies kategoriju, kurā vēlies izvietot sludinājumu, redzēsi arī sludinājuma maksu. Tā var būt no 0,25 līdz 0,75 EUR par sludinājumu.

Kā es varu papildināt savu virtuālo Maciņu?

Virtuālo maciņu iespējams papildināt ar Swedbank interneta bankas starpniecību vai jebkuras citas bankas maksājuma karti.

Ar maksas SMS Maciņu papildināt nav iespējams.

Kā es varu apmaksāt savu sludinājumu?

Norēķini par sludinājuma publicēšanu notiek ar Tava virtuālā Maciņa starpniecību.

Piedāvājam apmaksāt sludinājuma publicēšanu arī ar maksas SMS, nosūtot norādīto kodu. Lūdzu, ņem vērā, ka ar SMS tiek apmaksāts katrs konkrētais sludinājums. Ar maksas SMS Maciņu papildināt nav iespējams.

Uzmanību: Maksa ar SMS ir aptuveni 50 % augstāka par sludinājuma apmaksu ar Maciņa starpniecību. Sludinājuma publicēšanas summai klāt tiek pieskaitīta maksa par mobilā tālruņa numura operatora pakalpojumiem.

Nosūtot apmaksas SMS, nesaņēmu sludinājumu publicēšanas apstiprinājuma īsziņu. Kāpēc?

Ja nesaņem atbildes SMS, visticamāk, no konta nevarēja atskaitīt naudu par īsziņu. Naudu atskaita tieši par atbildes īsziņu ar tekstu par to, ka pakalpojums ir apmaksāts.

Lūdzu, sazinies ar savu mobilo operatoru un pārbaudi:
- vai tev ir papildināts priekšapmaksas kartes konts;
- vai tev ir laikā apmaksāts pēcapmaksas rēķins;
- vai tev nav slēgti vai ierobežoti paaugstinātas maksas pakalpojumi no operatora vai limitētas, ierobežotas paaugstinātas pakalpojumu summas.

Iesakām atkārtoti nesūtīt maksas SMS, pirms nav noskaidrots iemesls, kāpēc iepriekš nosūtītā apmaksas SMS nav apstiprināta.

Nosūtot apmaksas SMS, nesaņēmu sludinājumu publicēšanas apstiprinājuma īsziņu, bet man ir apmaksāts pēcapmaksas rēķins / papildināts priekšapmaksas kartes konts. Kāpēc?

Ja nesaņem atbildes SMS, kas apstiprina sludinājuma publicēšanu, bet ir apmaksāts pēcapmaksas rēķins / papildināts priekšapmaksas kartes konts, nekādā gadījumā nesūti apmaksas SMS atkārtoti vai no jauna. Dažkārt arī mobilā tālruņa numura operators mēdz apstrādāt saņemtos datus ar nokavēšanos un iekasēt samaksu par visiem nosūtītajiem maksas SMS. Lūdzu, nekavējoties sazinies ar savu mobilā tālruņa numura operatoru.

Sūtot apmaksas SMS, tiek veikts darījums, kuru atcelt vai anulēt nav iespējams.

Nosūtot SMS apmaksas kodu, kļūdījos un apmaksāju svešu sludinājumu. Ko man darīt?

Mēs saprotam, ka tas ir ļoti nepatīkami, bet, sūtot maksas SMS, ir uzmanīgi jāievēro instrukcijas ekrānā. Sūtot apmaksas SMS, tiek veikts darījums, kuru atcelt vai anulēt nav iespējams.

Kādu sludinājumu ievietošana nav atļauta?

Sludinājumu kategorijai neatbilstoši sludinājumi un komercsludinājumi.
Sludinājumu ievietošanas noteikumiem neatbilstoši noformēti sludinājumi.
Sludinājumi, kuros piedāvātā prece tiek izīrēta vai tiek piedāvāts pakalpojums.
Sludinājumi, kuros tiek tirgotas smēķēšanas ierīces un to komponentes.
Sludinājumi, kuros tiek tirgoti ieroči, bīstamas un kaitīgas vielas.
Sludinājumi, kuros tiek tirgoti medikamenti, uztura bagātinātāji u. c.
Sludinājumi, kuros tiek tirgotas preces, kam piemēro akcīzes nodokli.
Sludinājumi, kas sniedz nepatiesu informāciju.
Sludinājumi, kuros pievienota informācija, ka prece tiek meklēta ar vēlmi iegādāties.

Tāpat tiek izskatīts jebkurš sludinājums, par ko ir ziņojis kāds no portāla lietotājiem.

Mans sludinājums ir apturēts. Ko man darīt?

Apturētais sludinājums nonāk tavu sludinājumu arhīvā, un tev 90 dienu laikā ir iespēja to izlabot atbilstoši noteikumiem un iesniegt atkārtoti.

Apturēto sludinājumu atkārtota izskatīšana var ilgt līdz 48 stundām darba dienās.

Apturēto sludinājumu iespējams labot un iesniegt atkārtotai pārbaudei 3 reizes. Ja sludinājums atkārtoti vairākas reizes tiek iesniegts ar pārkāpumiem, tas tiek neatgriezeniski deaktivizēts.

Vai es varu ziņot par citu lietotāju pārkāpumiem?

Ja pamanīji pārkāpumus, lūdzu, ziņo par tiem, nospiežot uz pelēkā karodziņa pie sludinājuma / foruma ziņas / lietotāja profila, un pievieno aprakstu. Portāla administrācija izskata katru šādu ziņojumu un, ja tiek konstatēts pārkāpums, atbilstoši rīkojas.

Kas ir profila verifikācija?

Portāls piedāvā verificēt savu profilu, veicot Maciņa papildināšanu ar Swedbank interneta bankas starpniecību. No bankas tiks saņemta informācija par maksātāju (vārds, uzvārds). Verificējot savu profilu, tu iegūsi īpašu atzīmi uz profila, kas paaugstinās pircēju uzticību.

Profila verifikācija nav obligāta prasība.

Ko darīt, ja nevaru ielogoties savā profilā?

Ja neizdodas ielogoties savā profilā, iespējams, profils reģistrēts ar citu e-pasta adresi vai sociālo portālu pasi vai profilam izmantota cita parole.

Lai atjaunotu piekļuvi savam aktīvajam AndeleMandele profilam, lūdzu, izpildi norādījumus šajā saitē: Atjaunot piekļuvi profilam

Esošam AndeleMandele profilam iespējams piesaistīt tikai tādu sociālā portāla kontu, kas iepriekš nav reģistrēts AndeleMandele portālā.

Profilam iespējams piesaistīt piekļuvi ar e-pastu un paroli.

Esmu slēgusi/slēdzis savu profilu, bet vēlos to atjaunot. Ko man darīt?

Ja vēlies atjaunot savu slēgto profilu, lūdzu, sazinies ar administrāciju. Pieteikumā noteikti jānorāda e-pasta adrese, ko norādīji savā profilā reģistrācijas brīdī.

Es nejauši izdzēsu savu sludinājumu, ko man darīt?

Ja esi nejauši izdzēsusi(-is) savu sludinājumu, noteikti sazinies ar portāla administrāciju un aprakstā norādi pēc iespējas vairāk informācijas par sludinājumu, lai varam to identificēt un atjaunot.

Kā es varu uzzināt sūtījuma pakalpojuma maksu?

Kad sludinājumam būs pieteicies pircējs, tev būs iespēja izvēlēties “Noformēt sūtījumu”. Sūtījuma pakalpojuma cena ir atkarīga no kurjera pakalpojuma sniedzēja piedāvājuma. Cenas var mainīties.

Sūtījuma pakalpojuma cena ir viena visiem paku skapja nodalījumu izmēriem. Kurjera pakalpojuma sniedzēja noteiktie sūtījuma maksimālie izmēri un svars ir norādīts pirms pakalpojuma iegādes.

Vai es varu atcelt sūtījuma pakalpojumu?

Iegādāto, bet neizmantoto sūtīšanas pakalpojumu ir iespējams anulēt, sazinoties ar Portāla administrāciju. Ja sūtījuma pakalpojumu jau sāki lietot, to atcelt vairs nav iespējams.

Esmu nosūtījusi(-is) jautājumu administrācijai, bet nesaņēmu atbildi.

Atbildes tiek sagatavotas darba dienās 24 līdz 72 stundu laikā un tiek nosūtītas uz lietotāja profilā reģistrēto e-pasta adresi. Ja nezini, kuru e-pasta adresi norādīji saziņai reģistrācijas brīdī, vari to pārbaudīt sava profila iestatījumos.

Ko darīt, ja uz e-pastu nesaņemu reģistrācijas apstiprinājumu, administrācijas atbildes u. c.

Ja nesaņem kādu no AndeleMandele nosūtītajiem e-pastiem, iesakām pārbaudīt ienākošos e-pastus visās e-pasta sadaļās, tai skaitā spam (mēstules), abonētie, sociālie, reklāmas utt. Ja vēstule nav atrodama nevienā no sadaļām, lūdzu, pārliecinies, ka profilā norādīta precīza e-pasta adrese.

Ko darīt, lai darījums būtu drošs?

Iespēju robežās jebkurš preču saņemšanas/nodošanas darījums būtu jāveic klātienē.

Ja izvēlies preci saņemt ar sūtīšanu, pirms darījuma noslēgšanas jāpieprasa pēc iespējas vairāk informācijas par preci, tās izmēriem, stāvokli u. c. informācija.

Ja izvēlies preci saņemt ar sūtīšanu, savlaicīgi jānorunā informācija par preces atgriešanu. Ja pārdevējs tādu nepiedāvā, lūdzu, rūpīgi apsver visus iespējamos darījuma riskus.

Ja esi samaksājusi(-is) par preci, bet tā nav saņemta, nekavējoties sazinies ar pārdevēju un pieprasi informāciju par darījumu.

Ja pārdevējs nav nosūtījis preci un neatbild uz vēstulēm, jāvēršas pie tiesībaizsardzības institūcijām ar lūgumu palīdzēt.

Steidzamos gadījumos konfliktā iesaistītajām personām ir iespēja sazināties ar portāla administrāciju, kas iespēju robežās var iesaistīties konflikta risināšanā.

Ja tev ir jautājumi, ierosinājumi vai nepieciešama konsultācija, Portāla administrācija tevi laipni uzklausīs droši raksti!