Hei, hei! Atceries, ka e-pasts, whatsapp, sms darījumā nav vajadzīgs. Samaksu caur kurjeru saņemt NAV iespējams. ⚠️ Smart-ID apstiprinājums nekad netiek prasīts, lai saņemtu naudu. ⚠️ Sargā savus datus! Ja pircējs mēģina darījumu pārvirzīt ārpus portāla, atsakies no tā.

Gem is not available

The Gem you are trying to view is no longer available.
It has either been deleted, sold or withdrawn.
Name of the Gem: Ģeogrāfija. Vieglā valodā.

Go to home