Vai sludinājumu ievietošana ir par maksu?

Sludinājuma publicēšana portālā ir maksas pakalpojums. Sludinājumu maksa atšķiras atkarībā no sludinājuma kategorijas. Kažoku sludinājumu ievietošanai būs dārgāka maksa nekā bērnu kleitiņas sludinājuma ievietošanai.

Cik ilgi ir aktīvs publicētais sludinājums?

Publicētais sludinājums ir aktīvs 45 dienas.

Kad sludinājuma publikācijas laiks ir beidzies, tas nonāk Tavā sludinājumu arhīvā, kur to ir iespējams atjaunot par attiecīgās kategorijas sludinājuma maksu.

Vai es varu mainīt publicēto sludinājumu?

Sludinājuma saturu publikācijas periodā mainīt nevar.

Kas ir bilžu maiņa?

Sludinājumam iespējams pievienot maksimāli 5 fotogrāfijas. Kad limits ir sasniegts, Tev tiek piedāvāta "Bilžu maiņa".

Bilžu maiņa ir paredzēta, ja vēlies uzlabot sava sludinājumu vizuālo noformējumu - atsvaidzināt izskatu. Lūdzu ņem vēra, ka bilžu maiņa ir tikai lai vizuāli atsvaidzinātu publicētās Pērles izskatu, nevis, lai nomainītu sludinājuma saturu. Ja iesniegtajā bilžu maiņas pieprasījumā tiek konstatēta preces maiņa, tas tiek noraidīts.

Iesniegto bilžu maiņas pieprasījumu izskatīšana var ilgt līdz 24 stundām.

Kā es varu uzzināt katra sludinājuma ievietošanas maksu?

Tiklīdz sludinājuma pievienošanas procesā izvēlies kategoriju, kurā vēlies izvietot sludinājumu, redzēsi arī konkrētā sludinājuma maksu. Tā svārstās no 0,15 līdz 0,75 EUR par sludinājumu.

Kā es varu apmaksāt savu sludinājumu?

Norēķini notiek ar Tava virtuālā Maciņa starpniecību, kuru pirms tam nepieciešams papildināt ar Swedbank interneta bankas starpniecību vai jebkuras citas bankas maksājuma karti.

Piedāvājam apmaksāt sludinājuma publicēšanu arī ar maksas SMS, nosūtot norādīto kodu. Lūdzu ņem vērā, ka ar SMS tiek apmaksāts katrs konkrētais sludinājums. Ar maksas SMS Maciņu papildināt nav iespējams.

Uzmanību: Maksa ar SMS ir aptuveni 50% augstāka kā sludinājuma apmaksa ar Maciņa starpniecību. Sludinājuma publicēšanas summai klāt tiek pieskaitīta maksa par mobilā tālruņa numura operatora pakalpojumiem.

Nosūtot apmaksas SMS nesaņēmu sludinājumu publicēšanas apstiprinājuma īsziņu. Kāpēc?

Ja nesaņem atbildes SMS, tas visticamāk nozīmē, ka nav bijis iespējams noskaitīt naudu no konta par īsziņu. Tieši atbildes īsziņa ar tekstu par to, ka pakalpojums ir apmaksāts, ir tā, par kuru noskaita naudu.

Lūdzu sazinies ar savu mobilo operatoru un pārbaudi:
- vai Tev ir papildināts priekšapmaksas kartes konts;
- vai Tev ir laikā apmaksāts pēcapmaksas rēķins;
- vai Tev nav slēgti vai ierobežoti paaugstinātas maksas pakalpojumi no operatora, vai limitēti, ierobežoti paaugstinātas pakalpojumu summas.

Nosūtot SMS apmaksas kodu kļūdījos un apmaksāju svešu sludinājumu. Ko man darīt?

Mēs saprotam, ka tas ir ļoti nepatīkami, bet sūtot maksas SMS ir uzmanīgi jāseko līdzi instrukcijām ekrānā. Sūtot apmaksas SMS tiek veikts darījums, kuru atcelt vai anulēt nav iespējams.

Kādi sludinājumi tiek apturēti no administrācijas puses?

Sludinājumu kategorijai neatbilstoši sludinājumi un komercsludinājumi.
Sludinājumu ievietošanas noteikumiem neatbilstoši noformēti sludinājumi.
Sludinājumi, kas sniedz nepatiesu informāciju.
Sludinājumi, kuros tiek tirgoti medikamenti, uztura bagātinātāji u.c.
Sludinājumi, kuros tiek tirgotas preces, kas tiek apliktas ar akcīzes nodokli.

Tāpat tiek izskatīts jebkurš sludinājums, par ko ir ziņojis kāds no portāla lietotājiem.

Mans sludinājums ir apturēts. Ko man tagad darīt?

Apturētais sludinājums nonāk Tavu sludinājumu arhīvā un jebkurā laikā Tev ir iespēja to izlabot atbilstoši noteikumiem un iesniegt atkārtoti.

Apturēto sludinājumu atkārtota izskatīšana var ilgt līdz 48 stundām.

Vai es varu ziņot par citu lietotāju pārkāpumiem?

Ja esi pamanījis pārkāpumus, lūdzu par tiem ziņo, nospiežot uz pelēkā karodziņa pie sludinājuma / foruma ziņas / lietotāja profila un pievieno aprakstu. Portāla administrācija izskata katru šādu ziņojumus un, ja tiek konstatēts pārkāpums, atbilstoši rīkojas.

Kas ir profila verifikācija?

Portāls piedāvā verificēt savu profilu, veicot Maciņa papildināšanu ar Swedbank interneta bankas starpniecību. No bankas tiks saņemta informācija par maksātāju (vārds, uzvārds), kas redzama tikai reģistrētiem lietotājiem un to mainīt turpmāk nebūs iespējams. Verificējot savu profilu Tu iegūsi īpašu pazīmi uz profila, kas paaugstinās pircēju uzticību. Profila verifikācija nav obligāta prasība.

Esmu slēgusi savu profilu, bet vēlos to atjaunot. Ko man darīt?

Ja vēlies atjaunot savu slēgto profilu, lūdzu sazinies ar administrāciju. Pieteikumā noteikti jānorāda e-pasta adrese, kuru norādīji savā profilā reģistrācijas brīdī.

Es nejauši izdzēsu savu sludinājumu, ko man darīt?

Ja esi nejauši izdzēsis savu sludinājumu, noteikti sazinies ar portāla administrāciju un aprakstā norādi maksimāli detalizētu informāciju par sludinājumu, lai varam to identificēt un atjaunot.

Vai Portāls nodrošina arī norēķinu starp pircēju un pārdevēju?

AndeleMandele.lv ir sludinājumu izvietošanas platforma. Portāls nav finanšu operāciju starpnieks pārdošanas/pirkšanas darījumiem.

Reālais pirkšanas/pārdošanas darījums norisinās starp tiešo pircēju un pārdevēju, abām pusēm savstarpēji vienojoties par ērtāko preces iegādes un apmaksas veidu.

Vai AndeleMandele.lv atbild par publicēto sludinājumu saturu, preču kvalitāti, pārdevēju godprātību?

Portāla administrācija neuzņemas un nevar uzņemties atbildību par trešo personu rīcību. Taču, lai mēģinātu izvairīties no krāpnieciskiem darījumiem, esam izveidojuši pārdevēju/pircēju reitingu sistēmu.

Ko darīt, lai darījums būtu drošs?

Iespēju robežās jebkurš preču saņemšanas/nodošanas darījums būtu jāveic klātienē.

Gadījumā, ja izvēlies preci saņemt ar sūtīšanu, pirms darījuma noslēgšanas nepieciešams pieprasīt maksimāli daudz informācijas par preci, tās izmēriem, stāvokli u.c. detaļas.

Gadījumā, ja izvēlies preci saņemt ar sūtīšanu, nepieciešams savlaicīgi atrunāt detaļas par preces atgriešanu. Ja pārdevējs tādu nepiedāvā, lūdzu rūpīgi apsver visus iespējamos darījuma riskus.

Ja esi apmaksājusi preci, bet tā nav saņemta, nekavējoties sazinies ar pārdevēju un pieprasi informāciju par darījumu.

Gadījumā, ja pārdevējs nav nosūtījis preci un neatbild uz vēstulēm, nepieciešamas sazināties ar tiesībaizsardzības institūcijām ar lūgumu palīdzēt.

Steidzamos gadījumos konfliktā iesaistītajām personām ir iespēja sazināties ar portāla administrāciju, kas iespēju robežās var iesaistīties konflikta risināšanā.

 

Ja Tev ir jautājumi, ierosinājumi vai nepieciešama konsultācija, Portāla administrācija Tevi laipni uzklausīs – droši raksti!