Prece saplēsta, norādīta, kā jauna. Pēc komunikācijas nauda tika daļēji atgriezta remonta izdevumiem. Iesaku rūpīgi pārbaudīt preces stāvokli no šī pārdevēja, kas nav pamanījis rokturus, kuri ārdās pa šuvēm vaļā.
santav05
Kā situācijas risinājums pircējai piedāvāts atgriezt naudu pilnā apmērā, atsūtot atpakaļ preci, no kā viņa atteicās. Tā vietā pieprasīta nauda (it kā remontam, nenoskaidrojot realās remonta izmaksas) gandrīz somas vērtības apmērā (t.i., kompensēt gandrīz preces vērtību + paturēt pašu preci). Soma iegādāta Andelē jauna un pārdota tālāk (jo nebija vajadzīga) neievērojot iespējamu ražojuma nepilnību iekšpusē. Pircējas komunikācija asa, dusmu pilna, emociju iespaidā, uzspiežot savu prasību, nevis loģiska un uz risinājumu vērsta darbība.