Sākšu ar to, ka meitenēm, kuras raksta šeit atsauksmes kā par negodīgu pārdevēju un krāpniecību ,no Žanetes Tomsones puses, ir taisnība. Es, diemžēl, šīs atsauksmes izlasīju tikai nākamajā dienā pēc "pirkuma". 29.novembrī samaksāju par sniega zābakiem, pārdevēja teica, ka izsūtīs nākamajā dienā un dos ziņu. Viņa ne tikai nereģistrēja Andelē nosūtīšanu, bet arī vienkārši "nozuda". Pēc manām vēstulēm ar jautājumu vai ir nosūtīt, 2.decembrī atbildēja,ka ir nosūtīts un solīja atsūtīt vēl nākamajā dienā sūtījuma kodu. Protams, tas nenotika. Žanetei par pārsteigumu un nožēlu, es dabūju viņas telefona nr.un negaidīti uzzvanīju... Tur vispār sākās Minhauzena stāsti. Ir sarunas ieraksts, kur brībās kā tā es neesmu saņēmusi, ir whatsapp sarakstes, kurās raksta, ka izrādās nosūtījusi citai manus zābakus un tā cita nav par to informējusi viņu.. Pēc tam pēkšņi tā cita atsūtīs Žanetei atpakaļ tos zābakus 🤭😅un tad viņa man atsūtīs beidzot. Kad teicu(nejau pa īstam ticot tam visam),ok, lai tā meitene sūta man pa tiešo...tad uzreiz izrādās, zābaki jau ir atpakaļceļā pie Tomsones. Un te, saprotot, ka, ja jau esmu uz viņu izgājusi... nesanāks izzust, piedāvāja atdot naudu un tad, pēc tam kad atsūtīšot man zābakus,es samaksāšot atkārtoti. Ok... Bet atstāt visu tā, lai viņa turpina šādas shēmas, es negribēju, kā arī interesanti, kā to visu nobeigs 😌 Pēc ilga laika uzjautāju, cik tālu zābaki. Esot iesprūduši Rīgas noliktavā. Un pati ar mani sazināšoties, kad saņems. Kad jautāju sūtījums nr,lai arī apskatītos, tas tika noignorēts🙂 Vakar, 17.decembrī atkal pavaicāju whatapp, kā tur ar tiem zābakiem-nu jau ignorē👌 Tad nu, ja pārdevēja pati šo sāku ir izbeigusi, varu droši un godīgi rakstīt atsauksmi. Visi laika limiti ir izsmelti. Esmu pārliecināta, ka es nesaņemtu atpakaļ savu naudu, ja nebūtu dabūjusi Žanetes tel.nr. Tad es rakstītu iesniegumu policijā. Gan jau man pievienotos arī pārējās apmānītās, kuras es pati uzrunātu. Tas tā, lai ir par ko Jums, Žanete aizdomāties, ka šāda rīcība var kādu dienu juridiski nesmuki Jums beigties.