Klients cenšas visos iespējamos veidos mēģina apstrīdēt preces autentiskumu, kad publikācijā ir norādīti visi iespējamie pierādījumi.
caramelemele
Klients, kurš nekādā mērā necenšas atgūt atpakaļ samaksāto naudu, bet tikai brīdināt citus.
Klients kurš jau 6. gadus ir nišas smaržu cienītājs un labi pārzin kādai būtu jābūt Eau de Parfum noturībai, momentāli norādija uz to atšķirību.
Klients, lai pamatotu savas aizdomas, devās uz oficiālo izplatītāju - “Stockmann”, kur kopā ar veikala konsultāciju apstiprināja savas aizdomas par smaržu plaģiātismu un iespējamo atškaidīšanu. Smaržas raksturojums neatbilst oriģinālam, smaržas noturība ir pielīdzināma gaisa atsvaidzinātajām.
Klients liek Jums aizdomāties par pārdevēja godprātību, tirgojot no itkā 30ml pudelītes 5ml atlējumus.
Esam vismaz matemātiķi.
Neiekrītat šajā slazdā!