Diemžēl man nākas atstāt negatīvu atsauksmi par šo pirkumu. Kleitu iegādājos ar birku, kā jaunu, taču, rūpīgāk to apskatot un izgludinot, pamanīju, ka uz kleitas ir gan pleķis, gan uzrauts diegs.
Jāpiemin, ka sākotnējā komunikācija ar pārdevēju bija patīkama, tāpēc, konstatējot defektus, vispirms sazinājos ar viņu privāti, dodot iespēju šo situāciju atrisināt mierīgā ceļā. Diemžēl tas neizdevās – pārdevēja uzstāja, ka es esmu bojājusi kleitu pati, lai gan kleita nav tikusi vilkta un tai joprojām ir pievienota oriģinālā birka.
Taisnības labad piebildīšu, ka starp preces saņemšanu un sazināšanos pagāja apmēram divas nedēļas, jo tikai vēlāk atradu laiku kleitu rūpīgi apskatīt. Tomēr tas nemaina faktu, ka šādi defekti uz “jaunas” preces nav pieņemami.
Esmu vīlusies gan preces kvalitātē, gan pārdevējas attieksmē situācijas risināšanā. Pārdevēju diemžēl nevaru ieteikt.
didika
Pircēja deva ziņu, tikai pēc 12 dienām.
Gribēja atgriezt preci. Nācu pretī piekritu, kaut gan man ir divvajādas domas par šo.
Uz manu piedāvājumu sūtīt preci atpakaļ un atskaitīšu naudiņu atpakaļ, kad saņemšu kleitu atteicās.
No piedāvājuma paturēt kleitu un atskaitīt daļu naudiņas atpakaļ, jā nevaram sarunāt savādāk arī atteicās.
Pirms sūtīt preci, kleita tika pārbaudīta, viss bija kārtībā. Kleita pilnīgi jauna ar birku.
Par kleitas stāvokli, esmu pārliecināta.