Daudzu gadu pieredzē pirmo reizi piedzīvota šāda situācija, ka Tevi nostãda kã nekompetentu pircēju un par vainīgu sava pirkuma veiksanã. Virsjakas sludinäjums tika izveidots 24.04. lepazinos ar sludinajumu - fotoattēliem un sludinajuma tekstu, prece leiliskā stāvoklī un aprakstā noradīts bez defektiem. 26.04. mans krustdēls nolēma, ka vēlas šo virsjaku, piesakos un draudzene veic parkaitījumu. Kad prece tika saņemta, man atsūtīja foto ar saņemto preci, par cik pasutījumu veicu es ar savu profilu.
Pardevēja tika informēta, ka saņ emtã prece neatbilst sludinajuma ievietotiem fotoattēliem un aprakstam - virsjakai pašrocīgi ar roku ietrāklēts rāvējslēdzējs, kas neatbilst nekādai kvalitātei un ir uzskatāms, norādāms kā defekts, nav tādi sšikumi kā diedziņi kā norāda pārdevēja, mēģinot mīkstinot apstākļus un noņemot no sevis atbildību. Sludinākumā oriģināli balts rāvējslēdzējs, tas izgriezts, redzamas baltas maliņas, kas vizuāli ir kā brāķis un ietrāklēts kas cits. Rāvējslēdzējs nav funkcionējošs, jo knapi turas pie virsjakas. Pēc sarakstes arī sapratām, ka arī viņa šādu preci iegādājās un vienkārši tirgoja tālāk bez jebkādiem sirsdapziņas pārmetumiem.
Profila informācijā bija norādīts- par visiem defektiem tiek norādīts tekstā vai attēlos, TAS NETIKA IZDARĪTS.
Virsjaka izmaksãja 59,50 EUR, es nabagãka nepalikšu un naudu atgriezīšu draudzenei, kas dēlam šo virsjaku apmaksāja.
Sagrozīti fakti par draudiem, izmantojot iespējamo amata stāvokli - šis iespējamais amata stāvoklis man ir pieredze risināt šādas problēmsituācijas tiesiskā ceļā un godprātīgi, pārdevēja tika informēta par šo, un nekädigi neatbilst psiholoģiskam spiedienam un atrunātiem likuma pantiem!
Viņas atsauksmē tiek iekļauti personu aizskaroši komentāri, kas saskaņā ar Civillikumu publiskā vidē nav pieļaujami, norādot, ka es kā pircēja esmu emocionāli nestabila, norādot uz mentālām problēmām.
"Pardevējam pirms lietotas preces pārdošanas ir jāinformè paterētajs par visiem preces defektiem, ja tādi pastāv. Savukärt, ja pārdevejs par šiem defektiem paterētaju nav informejis, tad pārdevējs ir atbildīgs par preces neatbilstību līguma noteikumiem saskaņa ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Pārdevējs ir atbildīgs par lietotas preces defektiem, ja par tiem nav informējis patērētāju!"
Lieotājs maina profila nosaukumus, bloķē un neiziet uz komunikāciju, saņemot argumentētas atbildes, viss ir atstrādāts, gudri atrakstoties! Meli, par to, ka esmu atteikusies sazināties pirms pirkuma! Kā arī norādīja, ka man esot bijis jājautā papildus foto, lai pārliecinātos, ka publicētais atbilst pārdodamajai precei? Nu, tā nenotiek, attēli pieejami, viss skaisti, iegādājos.
Paldies par pieredzi un, lai veicas turpmākā dzīvē!
p.23k
Diemžēl jūsu atsauksmē trūkst visu pierādījumu un informācijas.
👉❗️Ja radāt saraksti mūsu starpā, tad, lūdzu, publicējiet pilnu saraksti, nevis tikai tās daļas, kas tieši Jums ir izdevīgas, lai radītu upura tēlu manā profilā un manu klientu acu priekšā . 😉
Ar kādu plānu Jūs fotogrāfējāt šīs bildes Tuvplānā x6? Paņemiet vēl palielināmo stiklu – būs vēl drošāk lai mēģināt konstatēt no savas puses veikto caurumu(jo tāda pie sūtīšanas nekur nebija).⛔️⛔️
Ko tik cilvēks nedarīs, lai sabojātu cita reputāciju.. pat izdur pats caurumu jakā – lai būtu iemesls prasīt naudas atgriešanu, kad privāti saņem atteikumu kad lieliski zin kā bez iemesla es tādus nedodu.🤔
Es viņu nobloķēju, jā, jo meitene nav adekvāta. 😬 Tas, kas attiecas uz bildēm – daudzas meitenes pārdod to, ko pašas iepriekš nopirkušas Andale, un liek tās pašas bildes, bet neviens skandālu dēļ tā neceļ jo no sākuma veido ar mani normālu dialogu.✔️
❗️ MANI DĀRGIE KLIENTI – INFORMĀCIJAI: ❗️🤔
Fakts: šī konkrētā meitene ir personīgi pazīstama ar Andale Mandale administrāciju.❗️⛔️ Par to pārliecinājos pati. Tieši tāpēc manu negatīvo atsauksmi, kurā es detalizēti izskaidroju visu situāciju (ieskaitot visas privātās sarakstes, draudu ekrānuzņēmumus un citus pierādījumus), izdzēsa pati administrācija.💔 Turklāt man netika dota iespēja pievienot jaunu atsauksmi.😳 Parastajiem lietotājiem šāda iespēja šeit vienkārši netiek dota. 😳 Kas principā apliecina, ka g_armin nav parasts lietotājs/pircējs. Uzmanīgi ar to.❗️🤔
❗️❗️ Šī jaunkundze speciāli uztaisīja caurumu jakā naudas atgriešanas nolūkiem (jo tur nekā nebija par to es atbildu 100%), kā arī apzināti nenorādīja jums pilnu saraksti manā atsauksmju sadaļā – ne draudus, ne agresīvo attieksmi , ne to daļu kur jaku nopirka no manis pa 1 min , jo centās apzināti uzburt sev pozitīvu tēlu jūsu acīs, noklusējot visu neērtāko daļu un to kas mani vispār noveda līdz pircējas blokam.👉
Šī pircēja ir nolēmusi, ka, ja cena ir 4x zemāka nekā veikalā, tad pat ar norādi “lietota” – jaka nozīmē “jauna”. Ko lai saka? Šeit netrūkst neadekvātu mikroskopistu un reselleru, kuri pērk par kapeikām un pēc tam pārdod saviem draugiem par dubultu cenu. 🤔 Par to, ka jaka domāta krustdēlam – dzirdu vispār pirmo reizi. ❗️ Spriežot pēc visa, viņa vienkārši bija plānojusi uzvārīties uz darījuma ar mani. ⛔️
Jo kuram gan vēl būtu tik būtiski, lai lietotai jakai būtu pilnīgi visas oriģinālās detaļas, ja tā maksā nieku un lieliski funkcionē? Tikai tam, kurš grib uz tā uzvārīties .
Meitenes – esiet uzmanīgas. Padomājiet divreiz, vai ir vērts tirgot kaut ko no sava skapja cilvēkam, kurš ir draudzībā ar Andale Mandale dibinātāju Līvu Ozoliņu un bauda šeit īpašu attieksmi. 👉👉