Laboju atsauksmi, jo saskāros ar man nepieņemamu attieksmi, cilvēks ar saņemto preci nebija apmierināts (reālais izmērs neatbilst izmēram, kas norādīts uz etiķetes) tā vietā, lai sazinātos ar mani un atrisinātu situāciju, ieliek atsauksmi. Es vienmēr paņemu preci atpakaļ, jo man ir svarīgi, lai lietas nonāk pie saviem īstajiem saimniekiem. Esmu ļoti pretimnākoša un ar mani visu var sarunāt
Cilvēks it visā vaino mani, jo sludinājumā netika minēts, ka izmērs ir mazāks. Žēl, ka pircēja pati pirms preces iegādes, nepajautāja man mērus, ar lielāko prieku tos būtu aizsūtījusi.
Sākumā likās ļoti jauks cilvēks, bet tagad pat neatrod laiku, lai ar mani sazinātos, komunikācija nulle❗️Kad pati meklēju rokā un paudu savu neizpratni, kāpēc tā, teicu, ka preci paņemtu atpakaļ, tad pēkšņi - jā, esiet tik laipna un paņemiet atpakaļ. Kur tad bija Jūsu laipnums, kad, pirms atsauksmes ievietošanas, ar mani nevarēja sakomunicēt?
Ar tādu attieksmi tiksiet tālu ❗️❗️❗️Veiksmīgi
-.enitsirk
Jā, mana vaina, ka nepajautāju mērus, bet godīgi, nedomāju, ka peldkostīmam būtu vajadzīgs prasīt mērus uz M izmēru, ja pati esmu S izmēra un ar visu to nederēja.
Atvainojos, bet pirms norādat uz manu attieksmi ir jāpaskatās pašai uz sevi, jo pēc tam saņēmu nievējošus komentārus un izteicienus pie katras man ieliktās preces. Manu andeles profilu nobombordējāt ar magi izsakoties - nejaucībām. Tā pat VISAS DIENAS GARUMĀ SŪTĪJA ENTĀS VĒSTULES uz manu vēstuļu paskastīti ar draudiem un izņirgāšanos. Kurš normāls cilvēks tā dara?! Šādi zemiski gājini gan norāda uz pozitīvu Jūsu attieksmi. 😉 Tas ir par to, ko es piemēram neatļautos darīt citiem!😉 Tādas nesmukas lietas seko manā virzienā pēc subjektīva viedokļa. Brīžiem jābrīnās kādā sabiedrībā mēs dzīvojam, ja šādi var uzvesties andeles atsauksmes dēļ. 💁♀️
Un man ar attieksmi un komunikāciju viss ir kārtībā skatoties pēc pārējo pircēju/pārdevēju atsauksmēm. 🙂