Vai sludinājumu ievietošana ir par maksu?

Sludinājuma publicēšana portālā ir maksas pakalpojums. Sludinājumu maksa atšķiras atkarībā no sludinājuma kategorijas. Kažoku sludinājumu ievietošana būs dārgāka nekā bērnu kleitiņas sludinājuma ievietošana.

Cik ilgi publicētais sludinājums ir aktīvs?

Publicētais sludinājums ir aktīvs 45 dienas.

Kad sludinājuma publikācijas laiks ir beidzies, tas nonāk Tavā sludinājumu arhīvā, kur to var atjaunot par attiecīgās kategorijas sludinājuma maksu.

Vai es varu mainīt publicēto sludinājumu?

Sludinājuma saturu publikācijas periodā mainīt nevar.

Kas ir foto maiņa?

Sludinājumam iespējams pievienot ne vairāk kā 5 fotogrāfijas. Kad limits ir sasniegts, Tev tiek piedāvāta "Foto maiņa".

Foto maiņu izmanto, ja vēlies uzlabot sava sludinājumu vizuālo noformējumu - atsvaidzināt izskatu. Lūdzu ņem vēra, ka foto maiņa tikai vizuāli atsvaidzinās publicētās Pērles izskatu, nevis nomainīs sludinājuma saturu. Ja iesniegtajā foto maiņas pieprasījumā tiek konstatēta preces maiņa, tas tiek noraidīts.

Iesniegto foto maiņas pieprasījumu izskatīšana var ilgt līdz 24 stundām.

Kā es varu uzzināt katra sludinājuma ievietošanas maksu?

Tiklīdz sludinājuma pievienošanas procesā izvēlies kategoriju, kurā vēlies izvietot sludinājumu, redzēsi arī konkrētā sludinājuma maksu. Tā var būt no 0,15 līdz 0,75 EUR par sludinājumu.

Kā es varu apmaksāt savu sludinājumu?

Norēķini par sludinājuma publicēšanu notiek ar Tava virtuālā Maciņa starpniecību, kuru pirms tam jāpapildina ar Swedbank interneta bankas starpniecību vai jebkuras citas bankas maksājuma karti.

Piedāvājam apmaksāt sludinājuma publicēšanu arī ar maksas SMS, nosūtot norādīto kodu. Lūdzu ņem vērā, ka ar SMS tiek apmaksāts katrs konkrētais sludinājums. Ar maksas SMS Maciņu papildināt nav iespējams.

Uzmanību: Maksa ar SMS ir aptuveni 50% augstāka par sludinājuma apmaksu ar Maciņa starpniecību. Sludinājuma publicēšanas summai klāt tiek pieskaitīta maksa par mobilā tālruņa numura operatora pakalpojumiem.

Nosūtot apmaksas SMS, nesaņēmu sludinājumu publicēšanas apstiprinājuma īsziņu. Kāpēc?

Ja nesaņem atbildes SMS, visticamāk no konta nevarēja atskaitīt naudu par īsziņu. Naudu atskaita tieši par atbildes īsziņu ar tekstu par to, ka pakalpojums ir apmaksāts.

Lūdzu sazinies ar savu mobilo operatoru un pārbaudi:
- vai Tev ir papildināts priekšapmaksas kartes konts;
- vai Tev ir laikā apmaksāts pēcapmaksas rēķins;
- vai Tev nav slēgti vai ierobežoti paaugstinātas maksas pakalpojumi no operatora, vai limitētas, ierobežotas paaugstinātas pakalpojumu summas.

Nosūtot apmaksas SMS, nesaņēmu sludinājumu publicēšanas apstiprinājuma īsziņu, bet man ir apmaksāts pēcapmaksas rēķins / papildināts priekšapmaksas kartes konts. Kāpēc?

Ja nesaņem atbildes SMS, kas apstiprina sludinājuma publicēšanu, bet ir apmaksāts pēcapmaksas rēķins / papildināts priekšapmaksas kartes konts, nekādā gadījumā nesūti apmaksas SMS atkārtoti vai arī no jauna. Dažkārt arī mobilā tālruņa numura operators mēdz apstrādāt saņemtos datus ar nokavēšanos un iekasēt samaksu par visiem nosūtītajiem maksas SMS. Lūdzu, nekavējoties sazinies ar savu mobilā tālruņa numura operatoru.

Nosūtot SMS apmaksas kodu, kļūdījos un apmaksāju svešu sludinājumu. Ko man darīt?

Mēs saprotam, ka tas ir ļoti nepatīkami, bet sūtot maksas SMS, ir uzmanīgi jāievēro instrukcijas ekrānā. Sūtot apmaksas SMS, tiek veikts darījums, kuru atcelt vai anulēt nav iespējams.

Kādi sludinājumi tiek apturēti no administrācijas puses?

Sludinājumu kategorijai neatbilstoši sludinājumi un komercsludinājumi.
Sludinājumu ievietošanas noteikumiem neatbilstoši noformēti sludinājumi.
Sludinājumi, kas sniedz nepatiesu informāciju.
Sludinājumi, kuros tiek tirgoti medikamenti, uztura bagātinātāji u.c.
Sludinājumi, kuros tiek tirgotas preces, kurām piemēro akcīzes nodokli.

Tāpat tiek izskatīts jebkurš sludinājums, par ko ir ziņojis kāds no portāla lietotājiem.

Mans sludinājums ir apturēts. Ko man tagad darīt?

Apturētais sludinājums nonāk Tavu sludinājumu arhīvā un Tev jebkurā laikā ir iespēja to izlabot atbilstoši noteikumiem un iesniegt atkārtoti.

Apturēto sludinājumu atkārtota izskatīšana var ilgt līdz 48 stundām.

Vai es varu ziņot par citu lietotāju pārkāpumiem?

Ja pamanīji pārkāpumus, lūdzu, ziņo par tiem, nospiežot uz pelēkā karodziņa pie sludinājuma / foruma ziņas / lietotāja profila, un pievieno aprakstu. Portāla administrācija izskata katru šādu ziņojumu un, ja tiek konstatēts pārkāpums, atbilstoši rīkojas.

Kas ir profila verifikācija?

Portāls piedāvā verificēt savu profilu, veicot Maciņa papildināšanu ar Swedbank interneta bankas starpniecību. No bankas tiks saņemta informācija par maksātāju (vārds, uzvārds), kas redzama tikai reģistrētiem lietotājiem, un to mainīt turpmāk nebūs iespējams. Verificējot savu profilu, Tu iegūsi īpašu pazīmi uz profila, kas paaugstinās pircēju uzticību. Profila verifikācija nav obligāta prasība.

Esmu slēgusi/slēdzis savu profilu, bet vēlos to atjaunot. Ko man darīt?

Ja vēlies atjaunot savu slēgto profilu, lūdzu, sazinies ar administrāciju. Pieteikumā noteikti jānorāda e-pasta adrese, kuru norādīji savā profilā reģistrācijas brīdī.

Es nejauši izdzēsu savu sludinājumu, ko man darīt?

Ja esi nejauši izdzēsis savu sludinājumu, noteikti sazinies ar portāla administrāciju un aprakstā norādi pēc iespējas vairāk informācijas par sludinājumu, lai varam to identificēt un atjaunot.

Esmu nosūtījusi(-is) jautājumu administrācijai, bet nesaņēmu atbildi.

Atbildes tiek sagatavotas laika posmā no 24 līdz 72 stundām un tiek nosūtītas uz lietotāja profilā reģistrēto e-pasta adresi. Ja nezini, kuru e-pasta adresi norādīji saziņai reģistrācijas brīdī, vari to pārbaudīt sadaļā "Mani dati / Epasts".

Ko darīt, lai darījums būtu drošs?

Iespēju robežās jebkurš preču saņemšanas/nodošanas darījums būtu jāveic klātienē.

Gadījumā, ja izvēlies preci saņemt ar sūtīšanu, pirms darījuma noslēgšanas jāpieprasa pēc iespējas vairāk informācijas par preci, tās izmēriem, stāvokli u.c. informācija.

Gadījumā, ja izvēlies preci saņemt ar sūtīšanu, savlaicīgi jānorunā informācija par preces atgriešanu. Ja pārdevējs tādu nepiedāvā, lūdzu, rūpīgi apsver visus iespējamos darījuma riskus.

Ja esi samaksājusi par preci, bet tā nav saņemta, nekavējoties sazinies ar pārdevēju un pieprasi informāciju par darījumu.

Gadījumā, ja pārdevējs nav nosūtījis preci un neatbild uz vēstulēm, jāvēršas pie tiesībaizsardzības institūcijām ar lūgumu palīdzēt.

Steidzamos gadījumos konfliktā iesaistītajām personām ir iespēja sazināties ar portāla administrāciju, kas iespēju robežās var iesaistīties konflikta risināšanā.

 

Ja Tev ir jautājumi, ierosinājumi vai nepieciešama konsultācija, Portāla administrācija Tevi laipni uzklausīs – droši raksti!