Diemžel mēs nespējam atrast risinājumu, bet paldies pa šo pieredzi, tomēr kad nav iespējams redzēt preci, tu pērc kaķi maisā, vai pareizi sakot-preci ar defektiem 🙈.
tavamskapim
Paldies par atsauksmi! Žēl, ka šī pieredze nesanāca tik pozitīva, kā cerēts. Kā jau rakstīju privāti, piedāvāju pilnu naudas atmaksu un segt arī sūtīšanas izdevumus, taču kliente pati izvēlējās preci paturēt. Pērkot tika zināms, ka precei jau ir defekti, taču diemžēl atklājas vēl nelieli defekti tikai pēc pārdošanas - par to ļoti atvainojos un savu kļūdu atzinu. Cenšos vienmēr būt godīga un saprotoša pārdevēja, lai abas puses paliktu apmierinātas un nekad speciāli nepārdotu preci, neinformējot par defektiem.